Gospodarska diplomacija

Diplomacija u službi gospodarstva

Pariz, 13. veljače 2018.

Jedan od najznačajnijih francuskih turoperatora stiže u Hrvatsku

Francuski turoperator Thalasso N°1, jedan od najznačajnijih francuskih organizatora putovanja u segmentu SPA, wellness i zdravstvenih programa te vlasnik turističkog branda Ovoyages, stiže u Hrvatsku, najavljeno je 8. veljače ove godine na konferenciji za novinare u Veleposlanstvu Republike Hrvatske u Parizu.

Okupljene novinare pozdravio je veleposlanik Republike Hrvatske u Francuskoj Republici Filip Vučak, izrazivši zadovoljstvo dolaskom ovog prestižnog francuskog turoperatora na hrvatsko tržište.

Direktorica Predstavništva HTZ-a u Francuskoj Daniela Mihalić Đurica je tom prigodom  naglasila kako raste broj francuskih turista u pred i posezoni u regijama, u kojima dosad Francuzi nisu bili prisutni u velikom broju. Tako je u 2017. godini u Hrvatskoj ostvareno više od 540.000 dolazaka francuskih turista, što predstavlja porast od 9 posto te rekordnih 2,1 milijuna noćenja, što je porast od 5 posto, u odnosu na 2016. godinu.

Thalasso N°1 želi Francuzima predstaviti nepoznate dijelove Republike Hrvatske te je u tom smislu uspostavio suradnju s hotelskom kućom „Jadranka“ u Lošinju. Tako će od travnja do listopada ove godine charteri s francuskim turistima iz Pariza i Nantesa slijetati u zračnu luku Rijeka, odakle će ih trajekti prevoziti na Lošinj. Prema mišljenu ovog poznatog francuskog turoperatora, Lošinj će biti veliko otkriće za Francuze, kako zbog klimatskih uvjeta tako i zbog izuzetno očuvane prirode. Ustvrdio je kako će na ovaj način u Hrvatsku dovesti 4-5 tisuća turista.

Kako je na konferenciji za novinare istaknuto, i Zračna kompanija Volotea uvodi u svibnju novu redovnu liniju iz Nantesa za Pulu, što će, uz postojeće linije, osigurati daljnji rast francuskih gostiju u Istri i na Kvarneru.

Tradicionalno najpopularnije destinacije francuskih gostiju su inače Dubrovnik i Split, no dolaskom Ovoyagesa i Thallasa u regiju Kvarner, ali i uvođenjem novih zračnih linija prema sjevernom Jadranu, stvorene su pretpostavke da francuski turisti otkriju i druge hrvatske regije, dosad nepoznate na francuskom tržištu.